مشاوره رایگان: ۸۸۳۱۴۵۳۲/ ۸۸۳۱۴۵۳۲ (۰۲۱)

دسته بندی :

آشنایی با همه جوانب ثبت شرکت در کیش

قبل از اینکه شرایط ثبت شرکت در کیش را شرح دهیم لازم است نسبت به موقعیت جغرافیایی و اجتماعی جزیره کیش اطلاعاتی را در اختیارتان قرار دهیم. یکی از شگفت انگیز  ترین و دیدنی ترین مناطق استان هرمزگان جزیره کیش است که در قسمت جنوبی واقع شده است. جزیره کیش به دلیل امکانات بی نظیر و طبیعت زیبا هر ساله گردشگران بسیاری را جذب می کند. که جذب گردشگر در این منطقه تاثیر زیادی در بهبود وضعیت اقتصادی خواهد داشت. یکی از مناطقی که بسیار مورد توجه سرمایه گذاران قرار گرفته است جزیره کیش می باشد. بنابراین لازم است با شرایط ثبت شرکت در این جزیره اشنا شوید. با ایجاد منطقه ازاد در جزیره کیش سرمایه گذاران بسیاری تمایل به ثبت شرکت و سرمایه گذاری در این منطقه دارند.

آشنایی با همه جوانب ثبت شرکت در کیش
آشنایی با همه جوانب ثبت شرکت در کیش

شرایط ثبت شرکت در منطقه آزاد کیش

برای اینکه بتوانید که شرکتی را در منطقه آزاد کیش به ثبت برسانید در ابتدا لازم است با شرایط لازم اشنا باشید . در وهله اول برای ثبت شرکت باید واجد شرایط باشید و سپس با طی کردن مراحل مختلف اداری شرکت شما ثبت خواهد شد. برای اینکه بتوانید شرکت در مناطق آزاد ثبت کنید باید به مرجع رسمی ثبت شرکت ها در جزایر و مناطق آزاد مراجعه نمایید. کلیه موسسات غیرتجاری و شرکت ها زیر نظر این مرجع فعالیت می کنند. تمانی مراحل ثبت شرکت با نظارت مرجع رسمی ثبت شرکت ها در کیش صورت خواهد گرفت. این اداره فعالیت خود را زیر نظر سازمان ثبت اسناد  کشور انجام می دهد. کلیه فعالیت های سازمان های مربوطه نیز وابسته به قوه قضائیه می باشد. اگر قصد دارید شرکت خود را در جزیره کیش به ثبت برسانید باید شرکت ثبت شده در راستای  فعالیت های شما تاسیس شده باشد. در این صورت است که شرکت شما به رسمیت شناخته خواهد شد. قوانین ثبت شرکت در جزیره کیش مشابه با شرایط ثبت کشور در سایر جزایر می باشد و تفاوت چشمگیری نخواهد داشت.

مسیر ثبت شرکت در کیش ممکن است پیچیدگی ها و دشواری هایی داشته باشد که بی  توجهی به این مسائل می تواند روند کار را بسیار طولانی کند. برای اینکه مسیر ثبت شرکت را به راحتی طی کنید پیشنهاد می شود ابتدا با مشاوران شرکت نوین ارقام ماندگار تراز ارتباط برقرار نمایید و راهنمایی های لازم را از ان ها دریافت نمایید. همچنین با کمک کادر حرفه ای و متخصص این شرکت فرایند ثبت شرکت در سریع ترین زمان ممکن و بدون اتلاف وقت انجام خواهد گرفت.

 

ثبت شرکت در مناطق ازاد
ثبت شرکت در مناطق ازاد

مزایای ثبت شرکت در مناطق آزاد

در این قسمت شما را با مزایای ثبت شرکت در کیش اشنا می کنیم. دانستن مزایای ثبت شرکت در منطقه ازاد برای کسانی که قصد تاسیس شرکت در این منطقه را دارند بسیار موثر واقع می شود. یکی از مهم ترین مزایای ثبت شرکت در منطقه آزاد کیش معافیت از پرداخت مالیات به مدت زمان مشخص می باشد. این مدت زمانی که شرکت ها از پرداخت مالیات معاف خواهند بود ۲۰ سال می باشد. با معافیت از مالیات شرکت ها می توانند به توسعه کسب و کار خود و افزایش سود دهی بپردازند. در این منطقه صادرات و واردات محصولات مختلف و خدمات با کشور های همسایه و هم مرز ایران با هزینه ی بسیار کمی صورت می گیرد. منطقه آزاد کیش به دلیل فعالیت های ترانزیتی و ارتباط با کشور های عربی از موقعیت اقتصادی بسیار خوبی بهره مند است . از دیگر مزیت های ثبت شرکت در این منطقه وجود نیروی انسانی ارزان می باشد که ار ملیت های  مختلف هستند. همچنین این منطقه از دانشگاه ها و مراکز علمی معتبری نیز برخوردار می باشد.

شرایط ثبت شرکت در منطقه آزاد کیش
شرایط ثبت شرکت در مناطق آزاد

مدارک لازم جهت ثبت شرکت در منطقه ازاد کیش

برای ثبت شرکت در مناطق آزاد لازم است بعد از اگاهی کامل از شرایط مدارک مورد نیاز را به سازمان مربوطه ارائه نمایید تا فرلیند ثبت شرکت به صورت اداری طی شود. این مدارک شامل:

۱: ارائه گواهی عدم اعتیاد و عدم سوء پیشینه کیفری الزامی است.

۲: اظهارنامه باید توسط اعضا شرکت امضا شده و تحویل مرجع مربوطه داده شود.

۳: مجوز های لازم باید ارائه شوند. برای اگاهی از کلیه مجوز ها به سایت نوین ارقام مراجعه نمایید.

۴: اساسنامه امضا شده نیز باید ارائه شود.

۵: ارائه کپی از تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی

۶: اصل مجوز صادر شده از سوی نهاد مربوطه هم باید ارائه شود.

این موارد از جمله مدارک مورد نیازبرای ثبت شرکت در منطقه ازاد کیش می باشد.

مدارک لازم جهت ثبت شرکت در منطقه ازاد کیش
مدارک لازم جهت ثبت شرکت در مناطق ازاد

زمان مورد نیاز برای ثبت شرکت در مناطق آزاد

برای اینکه مدت زمان لازم برای ثبت شرکت در مناطق آزاد را بدانید ابتدا لازم است که تصمیم بگیرید که قرار است کلیه کارها را خودتان به انجام رسانید یا اینکه این فرایند را به وکیل بسپارید. هر یک از این موارد مدت زمان خاصی را به خود اختصاص می  دهد . وکلای حقوقی به دلیل اگاهی کامل از شرایط و قوانین این فرایند را در مدت زمان کوتاه تری به انجام خواهند رساند. می توانید  جهت انتخاب وکیل حقوقی به شرکت نوین ارقام ماندگار تراز مراجعه نمایید. این شرکت وکلای با تجربه و حرفه ای به امور ثبت شرکت را در اختیار شما قرار خواهند داد. شما نیز با اطمینان خاطر و خیال راحت می توانید انجام کلیه امور اداری را به ان ها واگذار نمایید.

انواع شرکت های قابل ثبت در منطقه آزاد کیش

حال بعد از اگاهی کامل از شرایط و قوانین ثبت شرکت در مناطق آزاد لازم است که با انواع شرکت های قابل ثبت در این منطقه اشنا شوید. تنوع ثبت شرکت در منطقه آزاد کیش بسیار زیاد می باشد. از جمله شرکت های قابل ثبت می توان به شرکت هایی با مسئولیت محدود، تضامنی، شرکت تعاونی، شرکت سهامی و …. اشاره داشت. با توجه به فعالیت تجاری خود می توانید یکی از این شرکت ها را برای تاسیس انتخاب نمایید. از جمله  اسان ترین و پرطرفدارترین شرکت ها برای ثبت می توان به شرکت با مسئولیت محدود و شرکت سهامی خاص اشاره داشت. به طور کلی اینکه شرکتی در ایران تاسیس نمایید مزایای بسیاری برای شما خواهد داشت فقط کافی است که با اگاهی کامل قدم بردارید تا در این مسیر موفق عمل کنید.

آشنایی با جزیره کیش برای ثبت شرکت
آشنایی با جزیره کیش برای ثبت شرکت

کلام پایانی

با توجه به شرایط اقتصادی، اجتماعی و رفاهی منطقه ازاد کیش همواره افراد زیادی تمایل دارند شرکت خود را در این منطقه تاسیس کنند. با همین هدف در این مقاله به بررسی شرایط ثبت شرکت در کیش، مدارک لازم و …. پرداختیم. شما با اگاهی کامل از شرایط به صورت اگاهانه برای ثبت شرکت در مناطق آزاد اقدام خواهید کرد. همچنین انواع شرکت هایی که در منطقه ازاد کیش قابلیت ثبت دارند را ذکر نمودیم. اگر سوال یا ابهامی در ذهن خود دارید می توانید از مشاوران مجموعه نوین ارقام راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

سایر مقالات موسسه نوین ارقام ماندگار تراز

      ثبت شرکت خصوصی

ثبت شرکت خصوصی

راه اندازی شرکت خصوصی یک سرمایه گذاری هیجان انگیز است. که نیاز به برنامه ریزی و اجرای دقیق دارد. ثبت شرکت

ادامه مطلب »

ثبت شرکت مدلینگ

ثبت شرکت مدلینگ یکی از مواردی است که برای ورود به دنیای مدلینگ بسیار مهم است. ثبت شرکت مدلینگ به معنای

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *