مشاوره رایگان: ۸۸۳۱۴۵۳۲/ ۸۸۳۱۴۵۳۲ (۰۲۱)

دسته بندی :

راهنمای ثبت شرکت باشگاه ورزشی

ثبت شرکت باشگاه ورزشی امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است. به هر حال برای جذب سرمایه به صورت آسان تر و گسترش تجارت با جلب اعتماد عمومی ثبت چنین شرکت هایی را نباید بی اهمیت در نظر گرفت. در این میان، شما باید با شرایط، مدارک و مراحل ثبت شرکت آشنا باشید. در غیر این صورت با مشکلات ریز و درشت زیادی روبرو خواهید شد. توجه داشته باشید که برای انجام خدمات ثبت شرکت شما بهتر است با مشاورین موسسه نوین ارقام ماندگار تراز در ارتباط باشید.

بررسی شرایط ثبت شرکت باشگاه ورزشی
بررسی شرایط ثبت شرکت باشگاه ورزشی

 

شرایط لازم برای ثبت شرکت باشگاه ورزشی

متقاضیان ثبت شرکت باشگاه ورزشی باید معتقد به دین اسلام باشند؛ همچنین اعتقاد به نظام و قانون اساسی را هم نباید نادیده گرفت. متقاضیان هیچگونه سابقه کیفری، سیاسی و… نباید داشته باشند. داشتن امکانات و فضای لازم ورزشی برای تأسیس باشگاه را هم باید موضوع بسیار مهمی در نظر گرفت. بعد از احراز هویت متقاضیان، مجوزهای لازم به این افراد ارائه داده می شود تا بتوانند شرکت خود را ثبت کنند.

از جمله مجوزهایی که برای ثبت این شرکت باید دریافت کرد، مربوط به اداره تربیت بدنی است. متقاضیان باید فرمی مبنی بر  تأسیس این شرکت را دریافت و آن را به اداره تربیت بدنی تحویل دهند. سپس اداره تربیت بدنی به تقاضای این مجموعه رسیدگی خواهد کرد. بعد از بازدید از محل شرکت و امکانات موجود، اداره تربیت بدنی مجوز احداث باشگاه را صادر خواهد کرد.

شرایط لازم برای ثبت شرکت باشگاه ورزشی
شرایط لازم برای ثبت شرکت باشگاه ورزشی

شر کت با شگاه ورزشی سهامی خاص

برای ثبت شرکت باشگاه ورزشی سهامی خاص، حداقل 3 عضو مؤسس لازم است. حداقل سرمایه را باید 100 هزار تومان در نظر گرفت. در حساب بانکی شرکت باشگاه ورزشی باید حداقل 35% از مبلغ سرمایه پرداخت شود، از جمله مدارک لازم برای ثبت این شرکت به صورت سهامی خاص، در ابتدا ارائه مدارک شناسایی متقاضیان ثبت شرکت همچون کارت ملی است. اقرار نامه کتبی مؤسسان  به این دلیل که این مؤسسان در دیگر شرکت های تجاری فعالیتی ندارند. مؤسسان باید گواهی مبنی بر عدم هیچگونه سابقه کیفری را هم ارائه دهند. ارائه نامه اساسنامه هم یکی از مدارک لازم به شمار می آید.

شرکت باشگاه ورزشی با مسئولیت محدود

ثبت شرکت باشگاه ورزشی با مسئولیت محدود به حداقل 2 عضو مؤسس نیاز دارد و تأمین حداقل سرمایه هم 100 هزار تومان می تواند مناسب باشد. تعهد مؤسسین به پرداخت تمام سرمایه شرکت هم از جمله شرایط مهم و کلیدی برای به ثبت رساندن این شرکت است. قرارداد شراکت باشگاه ورزشی هم زمانی تنظیم می شود که برای تأسیس شرکت بحث شراکت به میان بیاید.

شرکت باشگاه ورزشی با مسئولیت محدود
شرکت باشگاه ورزشی با مسئولیت محدود

مدارک مورد نیاز برای ثبت شر کت  ورزشی با مسئولیت محدود در ابتدا ارائه مدارک شناسایی مؤسسان همچون شناسنامه است. اقرار نامه ای که در آن مؤسسان اعلام کنند که به جز این شرکت در دیگر شرکت تجاری هیچ گونه فعالیتی نخواهند داشت. مدیران و مؤسسان باید گواهی عدم سوءپیشینه خود را ارائه دهند. ارائه اساسنامه شرکت باشگاه ورزشی هم یکی دیگر از مدارک لازم و ضروری به شمار می آید.

مراحل انجام ثبت شرکت باشگاه ورزشی

بعد از اینکه شرایط و مدارک را برای ثبت شرکت باشگاه ورزشی آماده می کنید باید مراحل ثبت شرکت را به درستی دنبال کنید. حال نوبت آن فرارسیده است که به سامانه اینترنتی اداره ثبت شرکت ها مراجعه کنید. در ابتدا باید انتخاب کنید که چه نوع شرکت تجاری را انتخاب می کنید، یعنی شرکت شما سهامی عام است یا قصد دارید مسئولیت محدود را انتخاب کنید.

گام بعدی انتخاب نام مناسب است. شما این اختیار را دارید که 5 نام را برای ثبت شرکت خود پیشنهاد دهید. البته قبل از انتخاب نام، باید مقررات مربوط به انتخاب نام شرکت ورزشی را هم مطالعه کرده باشید. نوع فعالیت خود را انتخاب می کنید که قرار است  باشگاه بدن سازی باشد، کشتی، بوکس یا هر ورزش دیگری.

مشخص کردن حوزه فعالیت برای ثبت شرکت باشگاه ورزشی
مشخص کردن حوزه فعالیت برای ثبت شرکت باشگاه ورزشی

گام بعدی به مشخص کردن میزان سرمایه اشاره می کند که حداقل سرمایه باید 100 هزار تومان برآورد شود، نام، کد ملی و نشانی و سمت و… متقاضیان ثبت شرکت هم باید وارد شوند، حال نوبت آن رسیده است که نام روزنامه کثیرالانتشار را انتخاب کنید که قصد دارید به چاپ آگهی های شرکت در آن بپردازید.

درج اظهارنامه ثبت شرکت هم کاملاً ضروری است. ثبت اساسنامه شرکت را هم در بین مراحل ثبت شرکت نباید فراموش کنید. مدارکی که سامانه درخواست کرده است را باید آپلود کرده و از طریق اداره پست مدارک را به اداره ثبت شرکت ارسال کنید. بعد از دریافت تأییدیه نهایی در روزنامه رسمی آگهی مبنی بر شروع کار شرکت باشگاه ورزشی را باید چاپ کنید.

سخن پایانی

در مورد ثبت شرکت باشگاه ورزشی به صورت مختصر ولی مفید با شما صحبت کرده ایم. بهتر است بدانید که شرایط، مدارک و مراحل ثبت شرکت امروزه با توجه به چهارچوب و استانداردهای خاصی انجام می شود و به همین دلیل، بهتر است شما برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با مشاورین و کارشناسان ما در موسسه نوین ارقام ماندگار تراز در ارتباط باشید. این موسسه یکی از مؤسسات رده بالا و درجه یکی است که دراز مدت، توانسته شرکت های متعددی را در کمترین زمان ممکن به ثبت برساند.

سایر مقالات موسسه نوین ارقام ماندگار تراز

      ثبت شرکت خصوصی

ثبت شرکت خصوصی

راه اندازی شرکت خصوصی یک سرمایه گذاری هیجان انگیز است. که نیاز به برنامه ریزی و اجرای دقیق دارد. ثبت شرکت

ادامه مطلب »

ثبت شرکت مدلینگ

ثبت شرکت مدلینگ یکی از مواردی است که برای ورود به دنیای مدلینگ بسیار مهم است. ثبت شرکت مدلینگ به معنای

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *