مشاوره رایگان: ۸۸۳۱۴۵۳۲/ ۸۸۳۱۴۵۳۲ (۰۲۱)

دسته بندی :

شرایط ثبت شرکت

راهنمای ثبت شرکت فضای سبز

ثبت شرکت فضای سبز که امروزه این چنین مورد توجه قرار گرفته است. برای شما عزیزانی که در عرصه فضای سبز فعالیت های خاصی مانند احداث پارک، بوستان و… را انجام می دهید. مناسب است. در این بین، قطعاً قصد دارید تا در حوزه تجاری هم بتوانید حرف بیشتری برای گفتن داشته باشید. اگر به مزایای ثبت شرکت به این شکل توجه کنید. متوجه خواهید شد که شما تا چه اندازه می توانید کار و فعالیت خود را با همکاری های شرکت ها و نهادهای بزرگ گسترش دهید. به همین دلیل، در ادامه برای کسب اطلاعات بیشتر همراه ما باشید.

معرفی ثبت شرکت فضای سبز

شما اگر در حوزه فضای سبز فعالیتی داشته باشید، احتمالاً به دنبال ثبت شرکت فضای سبز هم هستید. معمولاً این چنین شرکتی به این جهت تاسیس می شود که کلیه فعالیت ها به صورت قانونی انجام شده. و بتوان قراردادها را با پرسنل های دولتی، خصوصی، نهادها و … به راحتی انجام داد. معمولاً زمانی که شرکت به ثبت می رسد، شماره ثبت و شناسه ملی شرکت را افراد می توانند دریافت و در این شرایط است. که شرکت مورد نظر به راحتی در مناقصه ها و قراردادها می تواند حرفی برای گفتن داشته باشند. و با شرایط ایده آل تری از لحاظ کاری روبرو شود.

مزایای ثبت شرکت فضای سبز

از جمله مزایایی که می توان برای ثبت شرکت فضای سبز بیان کرد، این است که شرکت مورد نظر می تواند به شکل کاملاً قانونی به فعالیت های تجاری خود بپردازد. موضوع مهم تری هم که وجود دارد این است که با ثبت شرکت افراد می توانند سرمایه بیشتری را برای توسعه کسب و کار خود جذب کنند. و همین امر باعث می شود تا شرکت بتواند با نهادها و شرکت های بزرگ و مهم بیشتری همکاری کند.

نکته حائز اهمیت دیگری که وجود دارد این است کلیه قراردادها با شرکت های بزرگ به راحتی تنظیم شده و می توانند از حمایت های حقوقی و قانونی بیشتری برخوردار شوند. ثبت شرکت می تواند یک کسب و کار را توسعه دهد و همین امر سود تجاری و امنیت حقوقی زیادی را در بر دارد. به خاطر داشته باشیند که شرکت می تواند در پروژه های جنگل‎کاری، بوستان، ایجاد پارک و … هم به سود قابل توجهی برسد.

خدمات فضای سبز
خدمات فضای سبز

دسته بندی شرکت های قابل ثبت

از جمله سؤالات مهمی که برای ثبت شرکت فضای سبز به وجود می آید، این است که از چه نوع شرکت تجاری می توان برای فعالیت این چنین شرکتی استفاده کرد؟

طبق ماده ۲۰ قانون تجارت می توان گفت که شرکت های تجاری به 7 دسته تقسیم می شوند. برای ثبت این چنین شرکتی می توان از شرکت سهامی، شرکت با مسئولیت محدود، شرکت تضامنی، شرکت مختلط غیر سهامی، شرکت مختلط سهامی، شرکت نسبی، شرکت تعاونی تولید و مصرف استفاده کرد.

در این شرایط شما باید با مشاوره های لازم به این نتیجه برسید. که کدام شرکت می تواند برای ثبت شرکت شما قالب مناسب تری باشد. توصیه ما به شما این است که شرکت سهامی خاص و شرکت با مسئولیت محدود را انتخاب کنید؛ چرا که مزایای بیشتری را به همراه می آورند.

مدارک ثبت شرکت فضای سبز

شما اگر قصد داشته باشید که به ثبت شرکت فضای سبز بپردازید، باید مدارکی را ارائه دهید. در ابتدا حداقل سه عضو باید برای ایجاد این چنین شرکتی وجود داشته باشد. نکته مهم دیگر هم این است که حداقل تامین سرمایه را می توان ۱۰۰ هزار تومان در نظر گرفت و ۳۵% از مبلغی که برای سرمایه در نظر گرفته شده است، باید نزد بانک باقی بماند و گواهی های لازم را دریافت کنید.

کلیه موسسان باید مدارک شناسایی خود مانند کارت ملی و شناسنامه را هم ارائه دهند؛همچنین اقرانامه مبنی بر اینکه مدیران در شرکت های تجاری دیگری مشابه این شرکت فعالیتی ندارند را هم باید ارائه دهید. ماجرا به همین جا ختم نمی شود؛ چرا که موسسین و اعضای شرکت باید گواهی عدم سوء پیشینه کیفری خود را هم ارائه دهند. در این بین، تهیه اساسنامه و شرکت نامه هم کاملاً ضروری است.

شرایط ثبت شرکت
شرایط ثبت شرکت

پروسه ثبت شرکت

در مورد پروسه ثبت شرکت فضای سبز می توان این چنین گفت که در ابتدا شما باید به سامانه اداره ثبت شرکت ها مراجعه کنید تا بتوانید مسیر قانونی ثبت شرکت خود را شروع کرده و سپس فرمی که شامل اطلاعات هویتی است را تکمیل کنید.

بعد از تکمیل اطلاعات هویتی نوبت به انتخاب نام برای شرکت می رسد. نام شرکت باید با توجه به مقررات انتخاب شود. چرا که در غیر این صورت، احتمال عدم تایید نام قطعاً وجود دارد. بعد از تایید نام نوبت به وارد کردن اطلاعات مربوط به شرکت فضای سبز می رسد، یعنی شما باید شرح دهید که چه نوع فعالیتی را قصد دارید انجام دهید، چه مدت فعالیت دارید، چه مقدار سرمایه دارید، ارزش هر سم و تعداد آن چقدر است و همچنین کد پستی، شماره تلفن و نشانی شرکت هم از جمله اطلاعاتی هستند که در سامانه ثبت می شوند.

ناگفته نماند که کلیه اطلاعات هویتی اعضای شرکت هم به ثبت می رسند. و اگر شرکت شعبه خاصی داشته باشد. در سامانه باید اطلاعات مربوط به شعب را نیز ثبت کرد. در پایان کار شما باید اظهارنامه شرکت و اساس نامه آن را بارگذاری کرده تا بتوانید کد رهگیری را دریافت کنید. به خاطر داشته باشید که بعد از تایید اسناد شما باید نسخه فیزیکی اسناد را هم از طریق اداره پست، به اداره ثبت شرکت ها ارسال کنید و در پایان آگهی باید مبنی بر ثبت شرکت را در روزنامه به چاپ برسانید.

هزینه های مربوط به ثبت شرکت

سوالات زیادی مبنی بر هزینه ثبت شرکت فضای سبز از مشاورین ما پرسیده می شود که می توان گفت هزینه ها مربوط به هزینه پست مدارک امضا شده به اداره ثبت شرکت ها، هزینه حق و ثبت شرکت، هزینه مالیاتی ابطال تمبر، هزینه ثبت آگهی در روزنامه رسمی، هزینه چاپ آگهی تاسیس شرکت در روزنامه کسی الانتشار و هزینه پلمپ دفتر برای اموری مالیاتی را باید در نظر گرفت. معمولاً شما اگر از طریق شرکت های ثبتی قصد ثبت شرکت خود را داشته باشید، باید هزینه بالاتری را پرداخت کنید که در این بین، مشاورین و متخصصین ما می توانند برای برآورد هزینه معقولانه تر به شما کمک کنند.

مدت زمان به ثبت رسیدن شرکت فضای سبز

در مورد مدت زمان پروسه ثبت شرکت فضای سبز می توان گفت که حقیقتاً مدت زمان خاص و دقیقی را نمی توان بیان کرد؛ چرا که در هنگام ارائه نام مناسب برای شرکت، بررسی مدارک و … اگر مشکلی به وجود آید، قطعاً پروسه طولانی را باید انتظار داشت. اما اگر پروسه ثبت شرکت را در یک حالت عادی بخواهیم در نظر بگیریم، بین ۳۰ الی ۴۵ روز قطعاً زمان لازم است که در این بین، برای کاهش پروسه ثبت شرکت شما اگر با مشاورین ما در سایت نوین ارقام در ارتباط باشید. می توانید در کمترین زمان ممکن و با معقولانه ترین هزینه، شرکت خود را به ثبت برسانید.

سخن پایانی

در مورد مزایا، مراحل، هزینه و بسیاری از موارد مهم کلیدی دیگر در رابطه با ثبت شرکت فضای سبز با شما صحبت کردیم. در این بین بهتر است. بدانید که اگر با مشاورین کار بلد و متخصص در ارتباط نباشید، قطعاً نمی توانید در کوتاه ترین زمان ممکن شرکت خود را به ثبت رسانده و از مزایای چشمگیر آن به نحو احسن استفاده کنید. ثبت شرکت آن چنان کار ساده ای نیست. و به همین دلیل، سایتی مانند نوین ارقام دست به کار شده تا بتواند در این شرایط در کنار شما باشد. در این حالت قادر خواهید بود تا یک پروسه بسیار ساده و بدون دغدغه را برای ثبت شرکت سپری کنید. و هرچه سریع تر فعالیت خود را در حوزه مورد نظر گسترش دهید.

سایر مقالات موسسه نوین ارقام ماندگار تراز

      ثبت شرکت خصوصی

ثبت شرکت خصوصی

راه اندازی شرکت خصوصی یک سرمایه گذاری هیجان انگیز است. که نیاز به برنامه ریزی و اجرای دقیق دارد. ثبت شرکت

ادامه مطلب »

ثبت شرکت مدلینگ

ثبت شرکت مدلینگ یکی از مواردی است که برای ورود به دنیای مدلینگ بسیار مهم است. ثبت شرکت مدلینگ به معنای

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *